czwartek, 8 maja 2014

Czekoladowe brownie



Najlepszy przepis na proste, czekoladowe brownie. Zaczerpnięty ze strony kwestiasmaku, jednak po niewielkich modyfikacjach. Nie przepadam za bardzo słodkimi wypiekami, dlatego zmniejszyłam znacznie ilość cukru. Zdecydowanie bezkonkurencyjny wśród wszystkich wypróbowanych przeze mnie przepisów na brownies. Delikatne, niezwykle czekoladowe, po prostu najlepsze! Obowiązkowa pozycja na liście przepisów do wypróbowania przez wszystkich wielbicieli czekolady. ;-)



Składniki:


  • 300 g ciemnej, gorzkiej czekolady 
  • 225 g masła
  • 3 całe jajka
  • 175 g cukru do wypieków
  • 135 g mąki

Czekoladę połamać, włożyć wraz z masłem do miseczki i wstawić do drugiej miski z gorącą wodną. Rozpuścić w kąpieli wodnej, mieszać co jakiś czas do połączenia się czekolady z masłem. Całe jajka ubić na puszysto, w trakcie ubijania dodać cukier. Dodać  przestudzoną czekoladę z masłem do ubitych jajek, wymieszać na małych obrotach miksera. Dodać przesianą mąkę, delikatnie połączyć składniki. Wyłożyć masę na formę o wymiarach 20 x 30 cm wyłożoną wcześniej papierem do pieczenia. Piec w temp. 160ºC. przez 20 min. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bakelandia , Blogger